خدمات پس از فروش صنام الکترونیک با کادری حرفه ای و متخصص آماده نصب ، راه اندازی و تعمیر لوازم خانگی شما در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد.

خدمات پس از فروش صنام

مشتری گرامی ، شما میتوانید پذیرش نصب و راه اندازی و حتی پذیرش تعمیرات دستگاه خود را بصورت آنلاین ثبت کنید و کد پیگیری دریافت کنید تا در کمترین زمان تکنسین به محل شما اعزام شود.
مراحل نصب و راه اندازی – پذیرش تعمیر :
1: با کلیک بر روی دکمه <<ثبت درخواست نصب و راه اندازی یا خدمات تعمیرات>> به صفحه مورد نظر خواهید رفت.
2: در صفحه جدید فرمی نمایش داده می شود و شما باید مشخصات فردی خود و اطلاعات دستگاه خریداری شده (مدل دقیق دستگاه و سریال دستگاه) را وارد کنید.
3: در پایین صفحه گزینه نوع عملیات را انتخاب کرده و نوع درخواست خود را با توجه به باز کردن کشوی عملیات ، نوع سرویس را انتخاب نمائید.
4: در پایین صفحه کد امنیتی را مطابق تصویر نمایش داده شده وارد نمائید.
5: آخرین مرحله – درپایین صفحه برروی گزینه ذخیره کلیک نمائید تا اطلاعات شما برای مرکز صنام سرویس ارسال شود تا این مرکز اطلاعات شما را برای تکنسین های خود ارسال کند.

ثبت درخواست نصب و راه اندازی یا خدمات تعمیرات
ثبت درخواست نصب و راه اندازی یا تعمیر محصولات صنام

بعد از ذخیره فرم یک کد رهگیری به شما نمایش داده می شود ، آنرا یادداشت کنید تا از طریق آن بتوانید درخواست خود را پیگیری نمایید. برای پیگیری میتوانید از دکمه زیر استفاده کنید.

پیگیری درخواست خدمات

توجه داشته باشید تنها راه تماس با مرکز خدمات صنام شماره تلفن 021,42841 می باشد لطفا با هیچ شماره دیگری تماس نگیرید.